מדיניות פרטיות ותקנון

מדיניות פרטיות

ברוכים הבאים לאתר שלנו! אנו מחויבים להגן על הפרטיות שלך ולהבטיח שהמידע האישי שאתה משתף איתנו יישמר בביטחה. מדיניות פרטיות זו מסבירה כיצד אנו אוספים, משתמשים ומגנים על המידע שלך.

מי אנחנו

כתובת האתר שלנו היא: https://www.rma.co.il. החברה עוסקת בהשכרת, מכירת ותפעול עגורנים ושירותים נלווים בתחום הבנייה.

תגובות

כאשר מבקרים משאירים תגובות באתר, אנו אוספים את הנתונים המוצגים בטופס התגובה, את כתובת ה-IP של המבקר, ואת מחרוזת ה-user agent של הדפדפן כדי לסייע בזיהוי תגובות זבל. יתכן ונעביר מחרוזת אנונימית שנוצרה מכתובת הדוא"ל שלך (hash) לשירות Gravatar כדי לבדוק אם הנך חבר/ה בשירות. מדיניות הפרטיות של שירות Gravatar זמינה כאן: https://automattic.com/privacy/. לאחר אישור התגובה שלך, תמונת הפרופיל שלך תהיה גלויה לציבור בהקשר של התגובה שלך.

מדיה

בהעלאת תמונות לאתר, אנו ממליצים להימנע מהעלאת תמונות הכוללות נתוני מיקום מוטבעים (EXIF GPS). מבקרים באתר יכולים להוריד ולחלץ נתוני מיקום מהתמונות.

עוגיות

בכתיבת תגובה באתר שלנו, תוכל להחליט אם לאפשר לנו לשמור את שמך, כתובת הדוא"ל שלך וכתובת האתר שלך בקבצי עוגיות (cookies). השמירה מתבצעת לנוחותך, כדי שלא תצטרך למלא את הפרטים שלך שוב בעת כתיבת תגובה נוספת. קבצי העוגיות נשמרים לשנה. אם אתה מבקר בעמוד ההתחברות של האתר, אנו נגדיר קובץ עוגיה זמני על מנת לקבוע אם הדפדפן שלך מקבל עוגיות. קובץ עוגיה זה אינו מכיל נתונים אישיים והוא נמחק בעת סגירת הדפדפן. בעת התחברות לאתר, אנו מגדירים מספר עוגיות לשמירת פרטי ההתחברות שלך ובחירות התצוגה שלך. עוגיות התחברות תקפות ליומיים, ועוגיות אפשרויות מסך תקפות לשנה. אם תבחר באפשרות "זכור אותי", פרטי ההתחברות יהיו תקפים למשך שבועיים. אם תתנתק מהחשבון שלך, עוגיות ההתחברות יימחקו. אם אתה עורך או מפרסם מאמר באתר, יישמר קובץ עוגיה נוסף בדפדפן שלך. קובץ עוגיה זה אינו כולל נתונים אישיים ומציין רק את מזהה הפוסט של המאמר שנערך. הוא יפוג לאחר יום אחד.

תוכן מוטמע מאתרים אחרים

מאמרים או פוסטים באתר זה עשויים לכלול תוכן מוטמע (כגון קטעי וידאו, תמונות, מאמרים, וכו'). תוכן מוטמע מאתרי אינטרנט אחרים דינו כביקור באתר של אותם אתרים, מה שאומר שאתרים אלו עשויים לאסוף נתונים אודותיך, להשתמש בעוגיות, להטמיע מעקב של צד שלישי, ולנטר את האינטראקציה שלך עם התוכן המוטמע, כולל אם יש לך חשבון באתר זה ואתה מחובר אליו.

משך הזמן בו נשמור את המידע שלך

אם תכתוב תגובה באתר, התגובה והמטא-דטה שלה יישמרו ללא הגבלת זמן, כדי שנוכל לזהות ולאשר תגובות עוקבות אוטומטית. למשתמשים רשומים באתר (במידה ויש כאלה) אנו שומרים את המידע האישי שסופק בפרופיל המשתמש. כל המשתמשים יכולים לראות, לערוך או למחוק את המידע האישי שלהם בכל עת (פרט לשם המשתמש, שאינו ניתן לשינוי). גם מנהלי האתר יכולים לראות ולערוך מידע זה.

אילו זכויות יש לך על המידע שלך

אם יש לך חשבון באתר זה, או שהשארת תגובות באתר, באפשרותך לבקש לקבל קובץ של הנתונים האישיים שאנו מחזיקים אודותיך, כולל כל המידע שסיפקת לנו. באפשרותך גם לבקש שנמחק כל מידע אישי שאנו מחזיקים אודותיך. זאת, למעט נתונים שאנו מחויבים לשמור למטרות מנהליות, משפטיות או ביטחוניות.

לאן נשלח המידע שלך

תגובות מבקרים עשויות להיבדק על ידי שירות אוטומטי למניעת תגובות זבל.

 

תקנון אתר

ברוכים הבאים לאתר רמא (https://www.rma.co.il)! השימוש באתר כפוף לתנאים ולמגבלות המפורטים להלן. אנא קרא את התקנון בעיון לפני השימוש באתר. שימוש באתר מעיד על הסכמתך לתנאים אלה.

1. כללי

1.1. אתר רמא (להלן: "האתר") מופעל על ידי חברת רמא (להלן: "החברה").

1.2. השימוש באתר זה כפוף לתנאי תקנון זה, והמשתמש מתחייב לפעול בהתאם להם.

1.3. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות תקנון זה בכל עת, והשינויים ייכנסו לתוקף עם פרסומם באתר.

2. שימוש באתר

2.1. השימוש באתר מיועד לצרכים אישיים בלבד, ואין לעשות בו שימוש למטרות מסחריות, אלא באישור מראש ובכתב מהחברה.

2.2. חל איסור על כל פעולה שעלולה לפגוע באבטחת המידע באתר, בתוכן המוצג בו, או בפעילותו התקינה של האתר.

2.3. אין להעתיק, להפיץ, לשדר, לפרסם או להשתמש בתכנים המופיעים באתר ללא אישור מראש ובכתב מהחברה.

3. אחריות

3.1. החברה משקיעה מאמצים על מנת לספק תוכן עדכני ומדויק באתר, אך אינה מתחייבת לכך שהמידע באתר יהיה חופשי מטעויות או שגיאות.

3.2. השימוש באתר נעשה על אחריות המשתמש בלבד, והחברה לא תהיה אחראית לכל נזק או אובדן שייגרם למשתמש כתוצאה מהשימוש באתר או מהסתמכות על התכנים המופיעים בו.

3.3. החברה אינה אחראית לתוכן המוטמע באתר שמקורו באתרים אחרים ואינה נושאת באחריות לנזקים שייגרמו כתוצאה משימוש בתוכן זה.

4. פרטיות

4.1. השימוש באתר כפוף למדיניות הפרטיות של החברה, המפורטת בנפרד באתר.

4.2. החברה מתחייבת להגן על פרטיות המשתמשים בהתאם לחוקי הפרטיות החלים, אך אינה אחראית לנזק שייגרם למשתמש עקב גישה בלתי מורשית למידע.

5. שיפוי

5.1. המשתמש מתחייב לשפות את החברה או מי מטעמה בגין כל תביעה, דרישה, הפסד או נזק שייגרמו להם כתוצאה מהפרת תנאי תקנון זה על ידי המשתמש.

6. קישורים לאתרים חיצוניים

6.1. האתר עשוי לכלול קישורים לאתרים חיצוניים שאינם בבעלות או בשליטת החברה. החברה אינה אחראית לתוכן או למדיניות הפרטיות של אתרים אלו.

6.2. השימוש בקישורים אלו הוא באחריות המשתמש בלבד.

7. הדין החל וסמכות שיפוט

7.1. על תקנון זה יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.

7.2. סמכות השיפוט הבלעדית לדון בכל מחלוקת שתתעורר בקשר עם התקנון ו/או השימוש באתר תהיה נתונה לבית המשפט המוסמך באזור תל-אביב-יפו.

8. יצירת קשר

8.1. בכל שאלה או בקשה בנוגע לשימוש באתר, ניתן לפנות אלינו באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים בעמוד "צור קשר" באתר.